13 Şubat 2012 Pazartesi

Alper Demircan

4 Ağustos olmuş.. Artık hakkımda birşeyler yazmanın vakti gelmiş sanırım….

Nereden başlasam demiyorum çünkü doğduğum günlerden başlamam gerektiğini düşünüyorum…

Yıl 1986… 28 Ağustos günü (perşembe sabahıymış galiba) dünyaya gelmişim. Rize’nin Ardeşen ilçesinde doğmuşum… Rizeli değilim, Ardeşenliyim diyelim. Malum başbakan yüzünden memleketimi inkar etmek durumunda kalıyorum. Aslında Laz’ım. Rizenin belirli ilçelerinde yaşayan gerçek Laz’lardan. Lazca’nın bir dil olduğu ve uy uşağum gibi şivelerin dışında Türkçe gibi farklı bir dil olan Lazca dilinin olduğu gerçek Laz’lardan… Konuya dönüyorum hemen.. Bebekken daha Ankara’ya gelmişiz. İlkokul dönemimde Rize, Kütahya ve Ankara’da okudum. Orta okul dönemimde Ankara’daydım ancak okumak bana göre değildi. Geç fark etmişim. Okulu orta 1 dönemimde bıraktıktan sonra belli bir dönem kendi işyerimde ve sonrasında McDonald’s şirketinde çalıştım. Sonrasında ortaokul-lise işkencesini dışarıdan okuyarak bitirdim. Okul = İşkence. Bana göre değil. Lise dönemim bilişim üzerindeydi. Ve şuan Üniversite de bilgi yönetimi okumaktayım… Uzaktan eğitim tabi ki.. Yandan internet üzerinden web ile alakalı işler yapmaktayım. Yaklaşık 4 yıldır sanıyorum. Seo uzmanlığına yönelik bazı çalışmalarım var. Bazı web sitelerinin tasarım ve yönetimini üstlenmekteyim. Kendi halinde yaşayıp giden bir yapım var. O kadar ki yakında ailemle değil kendi başıma yemek saati uygulamasına geçeceğim. Detaylara girmiyorum, uzar gider. Tüm bunların yanı sıra 11 yıldır müzisyenim. Bir müzik grubum ve home studio kayıtlarından tamamen grup çalışması olan demo albümümüz mevcut. Ayrıca hayatta korkularım var. Kızlar… :P Sivil hayatta görüştüğüm hiç kız arkadaşım yok evet. Ayrıca Yükseklik, Örümcek ve Su’dan korkarım. 10 metre üzeri, 1 milimetre ve üzeri, 1 metreden derini… Kısaca özetlemiş olayım. Bu kadar yeterli size. Düzensiz ve daldan dala atlar gibi bir hakkımda yazısı oldu sanırım zaten.

Merak ettiğiniz ek bilgi varsa eğer aşağıdan sorabilirsiniz. Bu bir Alper Demircan yazısıdır.

Kaynak: Alper Demircan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder